Úkol #1 Vytvořte plán výukové hodiny
Využijte libovolnou generativní AI k vytvoření plánu výukové hodiny pro předmět, který prakticky vyučujete. Postupujte následovně:
-
Vytvořte plán hodiny, včetně úvodu, hlavní části, interakce s žáky, závěru a zpětné vazby.
-
Požádejte AI o sestavení tabulky, která shrnuje klíčové pojmy či metody z vašeho předmětu.
-
Začleňte možné otázky (a odpovědi) pro ověření znalostí studentů.
-
Nechte AI vygenerovat grafické podklady k tématu hodiny.
Výstupem je kompletní příprava hodiny ve formě plánu hodiny vytvořená s pomocí AI. Pokud jste úspěšně prošli tímto modulem k AI pro ICT koordinátory, mělo by vám vytvoření takovýchto podkladů trvat jen chviličku.
Na závěr vašeho dokumentu s plánem hodiny zhodnoťte, na kolik vám AI ušetřila či neušetřila čas a zda splnila vaše očekávání.
Vytvořené plány hodiny budou po odevzdání dostupné všem ve vaší skupince. Uvidíte je všechny pod zadáním úkolu. Můžete se tak inspirovat u vašich kolegů, co se jim s AI podařilo vytvořit. Bude skvělé, když si vzájemně okomentujete vaše výstupy.
P |
---|
Plán výukové hodiny | |||||
---|---|---|---|---|---|
Informatika, 7. třída, Vytvoření interaktivní hry ve Scratchi | |||||
PL | Plán výukové hodiny | ||||
---|---|---|---|---|---|
Cirkulární ekonomika, OV, 6. ročník | |||||
PČ | Příprava do hodiny | ||||
---|---|---|---|---|---|
Přírodověda, 5. třída, Půda | |||||
JP | Příprava hodiny | ||||
---|---|---|---|---|---|
Vytvoření plánu výukové hodiny pomocí nástrojů AI - například chatGPT, Copilot, DALL-E | |||||
JK | Příprava na hodinu: Atmosférický tlak | |||
---|---|---|---|---|
Fyzika 7. ročník | ||||
HP | Příprava_přírodopis_8.B. | ||||
---|---|---|---|---|---|
Zasílám přípravu na hodinu přírodopisu. | |||||
S |
---|
LH | Scratch | ||||
---|---|---|---|---|---|
ScratchAlgoritmizace a programování | |||||
Š |
---|
Šifrování | |||||
---|---|---|---|---|---|
principy šifrování, používání jednoduchých šifrovacích metod | |||||
Z |
---|
Začátky práce s aplikací Scratch | |||||
---|---|---|---|---|---|
Hodina informatiky pro 6. ročník ZŠ. Seznámení žáků s programováním a programem Scratch + lehký úkol. | |||||