Úkol #1 Vytvořte plán výukové hodiny
Využijte libovolnou generativní AI k vytvoření plánu výukové hodiny pro předmět, který prakticky vyučujete. Postupujte následovně:
-
Vytvořte plán hodiny, včetně úvodu, hlavní části, interakce s žáky, závěru a zpětné vazby.
-
Požádejte AI o sestavení tabulky, která shrnuje klíčové pojmy či metody z vašeho předmětu.
-
Začleňte možné otázky (a odpovědi) pro ověření znalostí studentů.
-
Nechte AI vygenerovat grafické podklady k tématu hodiny.
Výstupem je kompletní příprava hodiny ve formě plánu hodiny vytvořená s pomocí AI. Pokud jste úspěšně prošli tímto modulem k AI pro ICT koordinátory, mělo by vám vytvoření takovýchto podkladů trvat jen chviličku.
Na závěr vašeho dokumentu s plánem hodiny zhodnoťte, na kolik vám AI ušetřila či neušetřila čas a zda splnila vaše očekávání.
Vytvořené plány hodiny budou po odevzdání dostupné všem ve vaší skupince. Uvidíte je všechny pod zadáním úkolu. Můžete se tak inspirovat u vašich kolegů, co se jim s AI podařilo vytvořit. Bude skvělé, když si vzájemně okomentujete vaše výstupy.
Č |
---|
NV | Český jazyk, sloh | ||||
---|---|---|---|---|---|
Příprava na hodinu Českého jazyka s použitím AI | |||||
MG | Čeština - 4. r. - skupiny bě, bjě, vě, vjě, pě | ||||
---|---|---|---|---|---|
Použila jsem online aplikaci ScioBot na přípravu na češtinu pro žáky 4. roč. | |||||
RL | Člověk a jeho svět - stromy v lese | |||
---|---|---|---|---|
F |
---|
RK | Fyzika - transformátory | |||
---|---|---|---|---|
Příprava výukové hodiny, včetně hry a domácí přípravy | ||||
G |
---|
MN | Gotika | |||
---|---|---|---|---|
Plán hodiny pro výuku gotiky vytvořený pomocí AI | ||||
H |
---|
RW | Hardware a software - úvod | ||||
---|---|---|---|---|---|
Úvodní hodina na téma hardware a software v 6. třídě. | |||||
MH | Horová | ||||
---|---|---|---|---|---|
Prvouka 1.roč. Téma: Roční období Plán výukové hodiny vygenerovaný AI období | |||||
I |
---|
AP | Informatika - digitální zařízení 4. třída a 6. ročník informační systémy | |||
---|---|---|---|---|
Vytvořila jsem 2 plány výukové hodiny. Jeden v Copilotu a druhý v Sciobotu. Sciobot mi vyhovuje více, ale také mi tam nesedí některé úkoly a styl, jakým to je napsané. Z přípravy nemohu použít vše, vždy si vybírám a mám to jen na inspiraci. Práci mi oba nástroje ušetřily. | ||||
L |
---|
Luděk Sušický | ||||
---|---|---|---|---|
Interaktívní úloha procvičující vedení proudu v kapalinách pro SOU pomocí únikové hry za použití několika on-line a AI aplikací. Přístup je zde. | ||||