Moje celkové hodnocení na konci testu bylo 79 %
Pohled na využitelnost ve výuce:
- jelikož vyučuji v základní umělecké škole, nemáme tady tolik prostoru a příležitostí tento nástroj (test) s žáky projít. Dokážu si ale určitě představit, že by nebyl problém test zapojit do výuky předmětů, ve kterých s ICT technologiemi ve výuce více pracujeme jako je například literárně-dramatický obor, výtvarná a animační tvorba. Z pohledu literárně-dramatického oboru je určitě zajímavý pohled na rozpoznání falešného scénáři, kterým se snaží podvodníci zmanipulovat ICT uživatele. Z hlediska práce v animační tvorba by se dalo zaměřit na grafickou stránku podvodných emailů, nabídek, falešných videí, rozpoznání AI ve zpracovaných videích a obrázcích.
Který z prvků hodnotíte jako nejlepší:
- interaktivita
- rychlá zpětná vazba
- soutěživost
Co se Vám jevilo být problematické:
- s posledními otázkami postupně upadá pozornost, člověk snáze podlehne podvodnému prvku