Využívání nové učebny VR pro přírodovědné předměty

Využívání nové učebny VR pro přírodovědné předměty

autor Jakub Dvorský -
Počet odpovědí: 0

Ve škole máme učebnu s notebooky s 3D zobrazovací technologií a na nich licence aplikace Corinth s mnoha výukovými 3D modely. Zejména v biologii je tam mnoho zajímavých modelů rostlin, zvířat, buněk, částí lidského těla apod., které si mohou studenti i s popisky individuálně zobrazovat a natáčet v prostoru. Za celý rok tuto možnost využila jednou paní ředitelka, která učebnu iniciovala, jinak nikdo, přestože v rozhovorech tomu byli kolegové, alespoň zdánlivě otevření, nicméně necítí se jistě v digitálních technologiích a mají obavy, že se jim hodina rozsype.

1) Jaké pozitivní dojmy si mohou odnést žáci z neobvyklé a interaktivní hodiny s 3D modely?

2) Co můžeš udělat pro to, aby sis hodinu předem připravil a byl připraven na možné eventuality? Jaké problémy by vlastně mohly nastat?

3) Jak by mohl vypadat průběh hodiny v 3D učebně? Jaké aktivity bys mohl zařadit/střídat? Kolik bys zařadil výkladu, úkolů, otázek a dalších forem výuky?

4) Je ve třídě někdo z žáků, kdo je iniciativní, spolehlivý a pracuje dobře s digitálními technologiemi, kdo by mohl pomoct méně zdatným spolužákům?

5) Co by Tě na této netradiční hodině mohlo bavit? Kam by Tě mohla posunout?