Z pohledu ICT koordinátora bude klíčové pomoci správci školních budov překonat jeho obavy z práce s Excelem a sdílenou excelovskou tabulkou, zatímco zároveň naplňujeme cíl ředitelství školy zefektivnit komunikaci. Zde je 5 otevřených koučovacích otázek, které by mohly pomoci tuto situaci řešit:
-
Jaký způsob komunikace a sledování požadavků by vám vyhovoval nejlépe, abyste se cítil pohodlně při práci s technologií, kterou dosud neznáte?
-
Jaké konkrétní kroky by vám pomohly naučit se základní dovednosti práce s Excelem a sdílenými dokumenty? Jaký způsob učení by vám nejlépe vyhovoval?
-
Co byste potřeboval, abyste se cítil jistější při používání sdílené excelovské tabulky pro sledování požadavků?
-
Jaké výhody by pro vás měla efektivnější komunikace prostřednictvím sdílené tabulky a jak by vám to mohlo usnadnit práci?
-
Kdo nebo co by vám mohlo být oporou během přechodu na práci se sdílenou tabulkou, aby to bylo co nejsnazší?