Kolega má zájem, jak by mohl používáním svého Google účtu zlepšit a zefektivnit svou práci s přípravami, organizací a daty ve škole. Zatím s tím nemá žádné zkušenosti, funguje pouze s tužkou a papírem, maximem osobní digitalizace je pro něj používání emailu, když musí. Slyšel o možnostech uchovávání svých dat online na google disku, sdílených souborů, online kalendářů, formulářů atd. a chtěl by se to naučit. Stojí před nelehkou výzvou změnit své zajeté způsoby a není si jistý.
1) Co konkrétně bys zefektivnil/ušetřil používáním cloudových služeb při své každodenní práci?
2) Vidíš ve změně nějaká rizika?
3) Kteří kolegové, se kterými se denně potkáváš, jsou v dané věci již zběhlejší?
4) Jakou malou změnu bys mohl provést jako první?
5) V čem konkrétně spočívá Tvůj strach ze změny?