Jak přesvědčit správce školních budov k práci se sdílenou exelovskou tabulkou požadavků a závad, která by usnadlila a zefektivnila současnou komunikaci zaměstnanců školy se správcem školních budov

Jak přesvědčit správce školních budov k práci se sdílenou exelovskou tabulkou požadavků a závad, která by usnadlila a zefektivnila současnou komunikaci zaměstnanců školy se správcem školních budov

autor Jan František Teister -
Počet odpovědí: 0

Z pohledu ICT koordinátora bude klíčové pomoci správci školních budov překonat jeho obavy z práce s Excelem a sdílenou excelovskou tabulkou, zatímco zároveň naplňujeme cíl ředitelství školy zefektivnit komunikaci. Zde je 5 otevřených koučovacích otázek, které by mohly pomoci tuto situaci řešit:

  1. Jaký způsob komunikace a sledování požadavků by vám vyhovoval nejlépe, abyste se cítil pohodlně při práci s technologií, kterou dosud neznáte? 

  2. Jaké konkrétní kroky by vám pomohly naučit se základní dovednosti práce s Excelem a sdílenými dokumenty? Jaký způsob učení by vám nejlépe vyhovoval? 

  3. Co byste potřeboval, abyste se cítil jistější při používání sdílené excelovské tabulky pro sledování požadavků? 

  4. Jaké výhody by pro vás měla efektivnější komunikace prostřednictvím sdílené tabulky a jak by vám to mohlo usnadnit práci?

  5. Kdo nebo co by vám mohlo být oporou během přechodu na práci se sdílenou tabulkou, aby to bylo co nejsnazší?