Z pohledu ICT koordinátora, který podporuje daného učitele (ne informatika), který má nově naučit žáky pracovat s robotickým legem, by koučovací rozhovor mohl být zaměřen na rozvoj kompetencí kolegy - učitele, nalezení zdrojů podpory a odstranění jeho obav.
-
Jaký přínos vidíte v tom, že právě vy učíte práci s robotickým legem, i když jste s ním dosud nepracoval?
-
Jaké kroky můžete podniknout k tomu, abyste se s robotickým legem seznámil a cítil se jistější při jeho používání ve výuce?
-
Jaké zdroje podpory by vám pomohly se lépe připravit na výuku s robotickým legem? Kdo vám může pomoci?
-
Jak byste si představoval ideální průběh první hodiny s robotickým legem? Co byste potřeboval k tomu, aby se to stalo realitou?
-
Co byste udělal v případě, že se setkáte s problémem, který nebudete umět okamžitě vyřešit? Jaké strategie byste mohl použít, abyste zachoval klid a výuku úspěšně dokončil?