Učitel/ka dějepisu na základní škole si přeje vylepšit zapojení žáků do výuky a podnítit jejich zájem o historii. Snaží se najít nové způsoby, jak přiblížit historické události a osobnosti žákům, aby se stali aktivnějšími účastníky ve vyučování, a to s pomocí digitálních technologií.
1) Co tě vedlo k rozhodnutí hledat nové způsoby, jak zajistit, aby se žáci aktivněji zapojovali do výuky dějepisu pomocí digitálních technologií? (Zde můžeme prozkoumat hlavní důvody pro změnu a cíle, kterých chcete dosáhnout.)
2) Jakými způsoby bys chtěl/a využít digitální technologie k přiblížení historických událostí a osobností žákům? (Tato otázka umožní prozkoumat konkrétní nápady a možnosti využití digitálních nástrojů.)
3) Jak by podle tebe mohly digitální technologie přispět k lepšímu porozumění historickým událostem a osobnostem žákům? (Tato otázka může pomoci zvážit hloubku a účinnost využití digitálních technologií ve výuce dějepisu.)
4) Jaké překážky si myslíš, že by mohly vzniknout při implementaci digitálních technologií do výuky dějepisu? (Zde můžeme identifikovat možné problémy a hledat způsoby, jak je překonat.)
5) Jak bys chtěl/a, abychom společně mohli měřit úspěch využití digitálních technologií ve výuce dějepisu? (Tato otázka může vést k diskusi o tom, jak budeme vyhodnocovat efektivitu nových přístupů a nástrojů.)