SVP - kurimsky

SVP - kurimsky

autor Jakub Kuřímský -
Počet odpovědí: 1

Z pohledu ICT koordinátora je klíčové poskytovat podporu žákům se specifickými vzdělávacími potřebami (SVP) v oblasti digitálního vzdělávání. Zde jsou některé kroky, které můžete učinit:

  1. Individualizovaný přístup: Komunikujte s učiteli a zjistěte, jaké specifické potřeby mají žáci s SVP. Každý žák může mít odlišné požadavky na technologii a podporu.

  2. Výběr vhodných nástrojů: Spolupracujte s pedagogy na výběru digitálních nástrojů a aplikací, které jsou přístupné a podporují různé učební styly. Například nástroje s možností přizpůsobení textu, hlasového výstupu nebo podpory pro zrakově postižené žáky.

  3. Školení pedagogů: Poskytněte učitelům školení ohledně používání těchto nástrojů a strategií pro práci s žáky s různými potřebami. Učitelé by měli být schopni efektivně využívat technologii ve třídě.

  4. Dostupnost technologie: Ujistěte se, že žáci mají přístup k potřebné technologii. To může zahrnovat zařízení, software, připojení k internetu a další.

  5. Spolupráce s rodiči: Informujte rodiče o dostupných technologických řešeních a jak mohou podpořit své děti doma.

  6. Monitoring a hodnocení: Sledujte, jak se žáci s SVP vyučují s použitím technologie, a pravidelně hodnoťte účinnost podpory.


V odpovědi na Jakub Kuřímský

Re: SVP - kurimsky

autor Tomáš Milička -
Dobrý den,

děkuji za stručný přehled.
Máte ve vaší škole nějaké konkrétní žáky, kteří mají SVP? Nebo by je podle Vás mít měli?
Co byste navrhnul pro tyto konkrétní žáky?

Děkuji předem za čas, který tomuto zamyšlení věnujete
Tomáš Milička