Podívejte
se ve své škole, jaké žáky se SVP máte. Popište, jestli již žáci s
nějakými technologiemi pracují a jakým způsobem. Pokud ještě technologie
pro SVP nepoužíváte, zamyslete se, jaké by bylo vhodné zařadit.
Máme ve škole hodně nadaných dětí, pak děti s poruchami učení (dyslexie, ...) a také aspergera s ADHD.
Děti pracují často na tabletech a počítačích. Využíváme i ozoboty, lego spike, ...
Jak budete jako ICT koordinátor postupovat?
Postupuji tak, že je potřeba vše konzultovat s třídními učiteli, popř i s asistenty. Navrhuji jim různé aplikace - Včelka (pro poruchy učení), Umíme to, matika.in, gramar.in, neal fun, Code.org, ...
Jak byste jako ICT koordinátor mohl žákům pomoci?
Právě pomocí různých aplikací, ale i pomocí jen tech.zařízení. Zrovna děti s ADHD někdy potřebují na zklidnění pustit jen klidnou hudbu do sluchátek nebo si zahrát neal fun.
Můžu ještě dětem s dysgrafii ukázat funkci diktování v dokumentech, aby se tolik netrápily v esejích.