Podívejte se ve své škole, jaké žáky se SVP máte. Popište, jestli již žáci s nějakými technologiemi pracují a jakým způsobem. Pokud ještě technologie pro SVP nepoužíváte, zamyslete se, jaké by bylo vhodné zařadit.
Jak budete jako ICT koordinátor postupovat?
Jak byste jako ICT koordinátor mohl žákům pomoci?
Ve škole máme spoustu žáků se SVP, řídíme se hlavně doporučením s PPP, žáci pracují v rámci hodin speciálně pedagogické peče s paní psycholožkou či speciální pedagožkou. Nejčastěji mají k dispozici výukový program Včelka, Dyslexie a Umíme to. Jeden žák má k dispozici osobní pc na kterém si píše zápisy.Jako koordinátor bych těmto žákům tvořila testy v různých aplikacích- např. kahoot, využila výukový software Umíme to, který má škola zakoupený. Snažila bych se jim práci ulehčit a vysvětlit jak s danou aplikací pracovat.
Často se potýkám ovšem s negativním přístupem od daných žáků a to je to na co bych se chtěla jako koordinátor zaměřit a umět je vhodně namotivovat . Vhodně začlenit tablety, chromebooky k běžnému používání.