Věchetová

Věchetová

autor Zuzana Věchetová -
Počet odpovědí: 1

Podívejte se ve své škole, jaké žáky se SVP máte. Popište, jestli již žáci s nějakými technologiemi pracují a jakým způsobem. Pokud ještě technologie pro SVP nepoužíváte, zamyslete se, jaké by bylo vhodné zařadit. 

Jak budete jako ICT koordinátor postupovat? 

Jak byste jako ICT koordinátor mohl žákům pomoci? 

Ve škole máme spoustu žáků se SVP, řídíme se hlavně doporučením s PPP, žáci pracují v rámci hodin speciálně pedagogické peče s paní psycholožkou či speciální pedagožkou.  Nejčastěji mají k dispozici výukový program Včelka, Dyslexie a Umíme to.  Jeden žák má k dispozici osobní pc na kterém si píše zápisy.
Jako koordinátor bych  těmto žákům  tvořila  testy v různých aplikacích- např. kahoot, využila výukový software Umíme to, který má škola zakoupený.  Snažila bych se jim práci ulehčit a vysvětlit jak s danou aplikací pracovat. 
Často se potýkám ovšem s negativním přístupem od daných žáků a to je to na co bych se chtěla jako koordinátor zaměřit a umět je vhodně namotivovat . Vhodně začlenit tablety, chromebooky k běžnému používání.

V odpovědi na Zuzana Věchetová

Re: Věchetová

autor Tomáš Milička -
Dobrý den,

děkuji Vám za pěkné shrnutí situace ve Vaší škole.
Mohl bych Vás poprosit, jestli byste mohla s ostatními sdílet Vaši zkušenost s reakcemi žáků?
A také je myslím zajímavé použití PC v hodinách. Prosím Vás o krátké zkušenosti.

Děkuji Vám za Váš čas, který jste tématu již věnovala
Tomáš Milička