Podívejte se ve své škole, jaké žáky se SVP máte. Popište, jestli již žáci s nějakými technologiemi pracují a jakým způsobem. Pokud ještě technologie pro SVP nepoužíváte, zamyslete se, jaké by bylo vhodné zařadit.
Ve škole máme žáky se zdravotním postižením - specifickými poruchami učení a žáky se sociálním znevýhodněním (OMJ). S technologiemi v rámci hodin SPP pracují žáci se speciální pedagožkou, nejčastěji z ICT technologií využívají Včelku, Wordwall a nainstalovaný program na školním serveru Dyslexie.
Jak budete jako ICT koordinátor postupovat?
Jako ICT koordinátor v případě, že je žákovi doporučeno poradnou a přiděleno jako PO zakoupení software, se řídím doporučením z poradny a případně diskutuji vhodnost využití již zakoupených technologií, aplikací a dokoupení dle doporučení.
Jak byste jako ICT koordinátor mohl žákům pomoci?
Jako ICT koordinátor žákům nabídnu možnosti ICT technologií, vhodných aplikací a seznámím je s jejich obsluhou a využitím.