Kurz pro učitele 2. stupně ZŠ - PRIM. (Dostálová)
Osnova sekce
-
-
Pokuste se vytvořit následující programy pomocí nástroje Scratch. Pokud si nebudete vědět rady, nevadí. Tento úkol slouží ke zmapování vstupních znalostí a dovedností jednotlivých účastníků. Pokud tedy úkoly nezvládnete, odevzdejte jako řešení tohoto úkolu jen informaci pro lektora, že nemáte s programováním žádné zkušenosti.
Úkoly
- Vytvořte program, který po stisku klávesy mezerník vykreslí čtverec.
- Vytvořte program, pomocí kterého bude postavička postupně vyjmenovávat prvních 10 násobků čísla 5.
- Vykresli černobílou šachovnici.
- Vytvořte program, který po stisku klávesy mezerník vykreslí čtverec.
-
-
Vytvořte vlastního projektu na základě konceptu, který jste si vytvořili s lektorem na tomto setkání. Hlavním cílem úkolu je samostatné zvládnutí tvorby takového projektu. Dílčím cílem pak vytvoření metodiky podobné té, která je obsahem učebnice "Programování ve Scratch pro pokročilé".
Řešením tohoto úkolu tak bude odkaz na sdílený projekt v prostředí Scratch a dále pak samostatný dokument, kde svůj projekt dostatečně popíšete.