Osnova sekce

    •  Prostředí SCRATCH


    • Studijní materiály:

      Jak založit účet v prostředí SCRATCH - Videonávod.

       
       
    • Zadání korespondenčního úkolu 1:
      Úkol je nutné odeslat před zahájením prvního setkání.

    • Pokuste se vytvořit následující programy pomocí nástroje Scratch. Pokud si nebudete vědět rady, nevadí. Tento úkol slouží ke zmapování vstupních znalostí a dovedností jednotlivých účastníků. Pokud tedy úkoly nezvládnete, odevzdejte jako řešení tohoto úkolu jen informaci pro lektora, že nemáte s programováním žádné zkušenosti.

      Úkoly

      1. Vytvořte program, který po stisku klávesy mezerník vykreslí čtverec.
      2. Vytvořte program, pomocí kterého bude postavička postupně vyjmenovávat prvních 10 násobků čísla 5.
      3. Vykresli černobílou šachovnici.