Předškolní věk
Požadavky na absolvování
Předškolní věk
- charakterizován především tvořivou hrou, nápodobou, rozvojem fantazie,
- vyvíjí se řeč,
- zvyšuje se motorická obratnost, zde se vyhraňuje, zda dítě bude právák či levák (tzv. dominantní motorická lateralita),
- dítě dokáže projevit celkem širokou škálu emocí (lásku, soucit, přátelství, ale také závist a žárlivost),
- dítě získává představu o diferencovanosti pohlaví, objevuje se sexuální zvídavost, hry se sexuálními obsahy.
V předškolním věku je obvyklý TEST ŠKOLNÍ ZRALOSTI (posouzení, zda je dítě zralé na školní docházku). Posuzuje se jeho diferencovanost vnímání, úroveň myšlení, logická paměť, zájem o nové poznatky, ovládnutí odposlouchané verbální informace, vizuálně motorická koordinace, rozvinutí jemné motoriky ruky. Posuzuje se i zralost emoční a sociální.
- charakterizován především tvořivou hrou, nápodobou, rozvojem fantazie,
- vyvíjí se řeč,
- zvyšuje se motorická obratnost, zde se vyhraňuje, zda dítě bude právák či levák (tzv. dominantní motorická lateralita),
- dítě dokáže projevit celkem širokou škálu emocí (lásku, soucit, přátelství, ale také závist a žárlivost),
- dítě získává představu o diferencovanosti pohlaví, objevuje se sexuální zvídavost, hry se sexuálními obsahy.
V předškolním věku je obvyklý TEST ŠKOLNÍ ZRALOSTI (posouzení, zda je dítě zralé na školní docházku). Posuzuje se jeho diferencovanost vnímání, úroveň myšlení, logická paměť, zájem o nové poznatky, ovládnutí odposlouchané verbální informace, vizuálně motorická koordinace, rozvinutí jemné motoriky ruky. Posuzuje se i zralost emoční a sociální.
Naposledy změněno: čtvrtek, 12. července 2012, 11.39