Vygenerovaná příprava je použitelná a vzhledem k věku žáků přiměřená. Podle mě není přiměřená z hlediska času. Materiál jsem s úspěchem odpilotoval s žáky devátého ročníku. Pokud chceme jednotlivé části nějak hodnotit a komentovat, je třeba počítat s časem navíc. Velice pozitivně hodnotím případové studie, které jsou stručné a pro žáky řešitelné, což se také potvrdilo při pilotáži.
Tabulka s metodami poslouží jako další náměty na práci a případné rozšíření. Stejně tak sada otázek obsahuje otázky, které nebyly zmíněny v předchozích částech, takže může sloužit pro práci s vyhledáváním informací, společnou diskuzi apod.
Celkově hodnotím využití AI v této oblasti jako velice přínosné. Ve srovnání s Microsoft Copilot a Google Gemini se zdá, že ChatGPT mě jakoby lépe rozumí. Nemusím tak často upřesňovat či opravovat a výsledky jsou konzistentní. Situace by se asi dala vyřešit použitím vlastních asistentů nebo předdefinovaných chat-botů.