Využití technologií pro žáka se SVP

Využití technologií pro žáka se SVP

autor Tomáš Najbrt -
Počet odpovědí: 1

Ve čtvrtém ročníku máme ukrajinského žáka s PAS. Situace je náročná nejen s ohledem na diagnózu (nerovnoměrný vývoji kognitivních dovedností, potíže s aktivitou a pozorností - dyskoncentrace, motorická neobratnost, opožděný vývoji řeči, rychlá unavitelnost apod.), ale i jazykovou bariérou. Spolu s paní učitelkou třídní a paní asistentkou pedagoga jsme se rozhodli využít iPad včetně pera. Proběhla i diskuze o software vybavení. Na zařízení jsou nainstalovány pouze výukové programy. Fixace zájmu o hry a jiné aplikace je dlouhodobá a je třeba předejít řešení žádosti po tomto typu aktivit. Zařízení dobře doplňuje výuku při hodině a umožňuje žákovi procvičovat individuálně.