Pro žáky se speciálními potřebami používáme internetové zdroje a různé aplikace. Každý učitel, který takového žáka má ve třídě s ním pracuje dle pokynů podpůrných opatření. Ideálním předmětem je PSPP, kde se učitel žákovi věnuje individuálně a zaměřuje se detailněji na jeho poruchu např. sluchové a zrakové vnímání.
Osvědčili se nám např. programy Méďa počítá pro dyskalkulii, Méďa čte pro žáky na prvním stupni, programy pro sluchové vnímání, multimediální učebnice, speciální Slabikáře, softwary od Terasoftu; z online zdrojů např. tablexia, umimecesky, wordwall, apod.
Koordinátor ICT konzultuje s učitelem možnosti nákupu digitálních pomůcek, dává doporučení, instaluje tyto programy, apod. Dle potřeby pomáhá žákovi pracovat s daným programem, pomáhá mu stáhnout např. aplikaci do tabletu či jeho mobilu.