Typy postižení žáků v naší škole nejsou v tuto pro práci s digitálními technologiemi limitující.
Mé zkušenosti jsou takové, že naprostá většina žáků s SVP měla v ICT menší problémy než v jiných předmětech. Možnost pracovat samostatně a případně z domova, zveřejňování učiva do prostředí GC byla pro ně vždy dostačující, žádný žák v naší škole neměl typ postižení kvůli kterému bychom museli nakupovat speciální techniku. Naopak řada z žáků i s větším hendikepem v oblasti ICT vynikala.
Pokud by byl u nás ve škole žák s takovými SVP, které vyžadují např. nějaké technické vybavení, informoval bych se v poradně a na dalších místech jaké pomůcky mu pořídit.
Z doby svých studií si pamatuji na spolužáka s těžkým zrakovým postižením, který používal zařízení na čtení a orientaci v textu na PC ale bohužel si už nepamatuji další podrobnosti.