Mám učit žáky pracovat s robotickým legem, ale nikdy jsem s ním sám nepracoval

Mám učit žáky pracovat s robotickým legem, ale nikdy jsem s ním sám nepracoval

autor Jan František Teister -
Počet odpovědí: 0

Z pohledu ICT koordinátora, který podporuje daného učitele (ne informatika), který má nově naučit žáky pracovat s robotickým legem, by koučovací rozhovor mohl být zaměřen na rozvoj kompetencí kolegy - učitele, nalezení zdrojů podpory a odstranění jeho obav.

  • Jaký přínos vidíte v tom, že právě vy učíte práci s robotickým legem, i když jste s ním dosud nepracoval?

  • Jaké kroky můžete podniknout k tomu, abyste se s robotickým legem seznámil a cítil se jistější při jeho používání ve výuce? 

  • Jaké zdroje podpory by vám pomohly se lépe připravit na výuku s robotickým legem? Kdo vám může pomoci? 

  • Jak byste si představoval ideální průběh první hodiny s robotickým legem? Co byste potřeboval k tomu, aby se to stalo realitou? 

  • Co byste udělal v případě, že se setkáte s problémem, který nebudete umět okamžitě vyřešit? Jaké strategie byste mohl použít, abyste zachoval klid a výuku úspěšně dokončil?