Učitel nebyl na školení týkající se aplikace, kterou škola začala před nějakou dobou používat.
Při monitoringu, kdo z pedagogů tuto aplikaci používá/nepoužívá jsem se dostala k následujícímu. "Nepoužívám tuto aplikaci, jelikož jsem nebyla na školení."
K této situaci se nabízí hned několik koučovacích otázek:
1) Co vám brání v tom, abyste začala pracovat s aplikací, kterou využívá škola?
2) Jaké kroky byste mohla podniknout, abyste se s aplikací lépe seznámila a cítila se při jejím používání jistěji?
3) Jak by vám používání této aplikace mohlo usnadnit vaši práci a pomoci dosáhnout lepších výsledků u studentů?
4) Co vám pomohlo v minulosti, když jste se učila pracovat s novými technologiemi nebo nástroji?
5) Jak byste chtěla, aby vaše práce s aplikací vypadala za měsíc? Jaké první kroky můžete udělat, abyste toho dosáhla?