Ve škole máme dohromady 11 žáků s SVP.
Jako ICT koordinátor pomáháme žákům s SVP tím, že na 3D tiskárně tisknu názorné pomůcky do výuky. K dispozici půjčují tablety, popřípadě chromebooky k výuce. Dále žáci mají i distanční oporu ve formě classroomu, kde mají další podpůrné materiály pro výuku.
Namátkou výberu jednoho žáka, který mu pomáhá zařazení technologie do jejích výuky.
První žák, říkejme mu třeba Adam. Má obtíže hlavně v Český jazyky, a Anglickém jazyku. Priority pro jeho rozvoj paměťových schopností, početních schopností a percepčně motorického oslabení, které negativně ovlivňuje výkony ve výuce. Podpora a motivace k učení, podněcování samostatnosti při řešení úkolů, snaha o odbourání pasivity.
U takového žáka, je potřeba navýšení času, zajistit mu samostatnou práci, na kterou bude mít dostatek času a zajistit mu co nejlepší přístup, neboli zjednodušení k lepšímu zvládání problémových předmětů. K tomu mu rozhodně mohou dopomoci digitální technologie.
V jazyce má prostor pracovat s digitálním zařízením, spousty materiálů má v elektronické podobě. Na práci má dostatek času a je podporována samostatná práce, kdy hlavně práce na projektech žáka motivuje a rozvíjí. Na práci často dělá doma i dobrovolně.
Co žák používá je třeba aplikace duolingo, která by mu mohla v anglickém jazyce dopomoci.