Situace 2: ICT koordinátor se potýká s odmítáním technologií ze strany některých učitelů
Jako ICT koordinátor máte za úkol podporovat učitele ve využívání technologií ve výuce. Avšak narazili jste na skupinu učitelů, kteří jsou skeptičtí k novým technologiím a odmítají je začlenit do svých hodin. Tato situace vytváří napětí a komplikuje snahy o modernizaci školního vzdělávacího programu.
- Jaké jsou hlavní obavy těchto učitelů ohledně začlenění technologií do výuky?
- Jaké kroky jste již podnikli k řešení těchto obav a jaké byly výsledky?
- Jaké strategie byste mohli využít k tomu, aby byli učitelé otevřenější novým technologiím?
- Jaké úspěchy s integrací technologií ve výuce jste již zaznamenali a jak by se daly tyto příklady využít jako motivace pro ostatní?
- Jak by mohl vypadat ideální proces podpory učitelů ve fázi přechodu k větší integraci technologií do jejich výuky?