Vydala se proto přes tři pavilony, až došla ke čtvrtému. V něm vyšla do třetího patra, prošla skrz troje spojovací dveře, na čtvrté dveře vpravo od konce zaklepala, a když vstoupila do kanceláře, uvařila jí ICT koordinátorka šálek dobré brazilské kávy, obě se pohodlně usadily do křesílek a rozhovor začal.
Kooridnátorka jí jako koučka položila několik docela zajímavých otázek.
- Z čeho máš největší obavu při používání pracovního notebooku?
- Jak by sis představovala pro tebe vhodné pracovní prostředí, které by u tebe nevzbuzovalo sebemenší pocit rizika poškození notebooku, se kterým pracuješ?
- Jaké opatřební by ti pomohlo, abys práci se školním notebookem vnímala jako bezpečnou?
- Kdyby náhodou k poškození notebooku došlo, jak bys v takové situaci zareagovala a jak by sis představovala její případné řešení?
- Myslíš, že bys sama dokázala najít způsob, jak zvýšit sebejistotu a s ní spojený komfort při používání služebního počítače?