2. Práce s interaktivním projektorem

2. Práce s interaktivním projektorem

autor Marta Dědičová -
Počet odpovědí: 0

Škola zakoupila interaktivní projektor s cílem modernizovat výuku a zlepšit interaktivitu ve třídách. Někteří učitelé jsou nadšení z této novinky a vidí v tom potenciál pro zlepšení angažovanosti žáků, zatímco jiní se cítí nejistí ohledně toho, jak efektivně využít tento nástroj ve své výuce a jak ho integrovat do svých výukových plánů.

5 otevřených koučovacích otázek:

1. Jaké konkrétní příklady nebo scénáře si představujete, ve kterých by interaktivní projektor mohl být nejefektivnější při podpoře vaší výuky a zapojení žáků?

2. Jakým způsobem byste rádi využívali interaktivní projektor ve své výuce k posílení interaktivity a zapojení žáků?

3. Jak byste se cítil(a), kdybyste měl(a) přístup k dodatečnému školení nebo zdrojům, které by vám pomohly lépe porozumět možnostem interaktivního projektoru a jeho potenciálu ve vaší výuce?

4. Existuje nějaký konkrétní typ podpory, který by vám pomohl překonat případné technické nebo pedagogické překážky spojené s používáním interaktivního projektoru ve výuce?

5. Jaké jsou vaše dlouhodobé cíle a očekávání ohledně využívání interaktivního projektoru ve vaší výuce? Jak byste rád(a) viděl(a) jeho integraci do vašich výukových metod a plánů do budoucna?

Tyto otázky by mohly pomoci lépe porozumět potřebám, cílům a očekáváním učitelů ohledně využívání interaktivního projektoru ve výuce a umožnit mi lépe plánovat a poskytovat podporu odpovídající jejich individuálním potřebám.