1. Začlenění iPadů do výuky

1. Začlenění iPadů do výuky

autor Marta Dědičová -
Počet odpovědí: 0

Naše základní škola se rozhodla začlenit iPady do výuky jako nástroj pro podporu digitálního učení. Někteří učitelé vítají tuto iniciativu a vidí v tom příležitost zlepšit výuku, zatímco jiní mají obavy ohledně toho, jak efektivně je mohou začlenit do svých vyučovacích plánů a zda mají dostatek podpory.

5 otevřených koučovacích otázek:

1. Jaký je váš pohled na začlenění iPadů do výuky? Jaké jsou vaše hlavní obavy nebo otázky ohledně tohoto kroku?

2. Jak si představujete, že použití iPadů může pozitivně ovlivnit výuku a zapojení žáků? Existují konkrétní příklady nebo oblasti, ve kterých si myslíte, že by mohly být iPady užitečné?

3. Jak se cítíte ohledně vaší schopnosti efektivně začlenit iPady do vaší výuky? Jaká podpora by vám pomohla cítit se pohodlněji při jejich používání ve vyučování?

4. Co byste potřebovali, abyste se cítili lépe připraveni a podpořeni při začlenění iPadů do vaší výuky? Existuje něco konkrétního, co by vám pomohlo překonat případné překážky?

5. Jakým způsobem byste si přáli, aby byla podpora při začlenění iPadů do výuky poskytována? Jaké formy podpory by vám byly nejvíce užitečné a efektivní?

 

Tyto otázky by mohly pomoci identifikovat obavy, potřeby a očekávání učitelů ohledně začlenění iPadů do výuky a umožnit mi vypracovat plán podpory, který by odpovídal jejich individuálním potřebám.