Zavádění digitálních kompetencí žáků do výuky, používání notebooků či počítačové učebny při výuce i jiných předmětů než jen informatiky, návrh pro kolegyni češtinářku, aby žáci při výuce ČJ navštěvovali učebnu informatiky a aktivně používali PC/NB v hodině. Rozhovor o nečitelnosti písma žáků při opravování slohu z češtiny mě navedl k rozhovoru.
1. Říkáš, že po několika žácích nemůžeš přečíst skoro žádné slovo ze slohu. Ve středu je volná učebna informatiky, možná byste mohli jít se žáky zkusit napsat sloh na počítačích ve wordu. Co si o tom myslíš?
2. Máš obavy, aby všechny počítače fungovaly a o tvé hodině se neporouchaly?
3. Ty sama píšeš moc hezké články, které otiskuje místní zpravodaj, zkušenosti se psaním článků máš a word ovládáš. Čeho se obáváš při výuce v počítačové učebně?
4. Pomohlo, kdybych s tebou na hodinu, kdy budeš používat počítače prvně, přišla do třídy i já?