1. Otevření Google účtu
2. Rozkliknutí aplikací Googlu - Jamboard
3. Vytvořit nový jam
4. Využití metody vkládání lístečků (obecná charakteristika savců + zástupci) - vhodné pro opakování např. na konci hodiny či na začátku hodiny následující - učitel vkládá lístečky společně s žáky na interaktivní tabuli (společné znaky, které žáci jmenují např. sají mateřské mléko, apod.; učitel si připraví několik zástupců živočichů formou lístečků na tabuli a žáci třídí, rozhodují, který patří/nepatří do skupiny savců)
Jedná se spíše o aktivitu než o zdroj hotového produktu. Mám tuto aktivitu vyzkoušenou v různých předmětech a různými způsoby a jedná se dle mého názoru o efektivní nástroj do výuky na různá témata. Lze využít i pro starší žáky mající Google účet a tvoří si informace na whiteboard sami a učitel koriguje průběh.
Jamboard jsem používala i v době distanční výuky a začala ji před pár lety používat, když jsem ji náhodou našla při spravování svého Google účtu.
Sice jsem zaznamenala, že Jambord by měl v tomto roce končit (s omezenenými funkcemi by měl prý nadále fungovat), každopádně je možné využít podobných aplikací např. FigJam.