Osnova sekce

  • Plánování

    • Aby byl e-learningový kurz efektivní, měl by reagovat na skutečné problémy z praxe. Nestačí jednoduše vzít materiály, které již máte a jen je do e-learningu vložit. Některá témata budou nosnější, jiná méně. Abyste dobře rozhodli, která témata pro kurz zvolit, bude se vám hodit tento návod.

      Znovu se tu vracíme k praxi. Má-li se časová i finanční investice do e-learningu vyplatit, obrat k praxi je zásadní. Ideální by bylo, kdyby účastník téma e-learningu mohl hned druhý den uplatnit ve své práci. To neznamená zcela vynechat teorii. Znamená to stavět e-learning tak, aby byl snadno přenositelný do reálného světa, a tedy měl reálný dopad. Témata e-learningu spolu vybereme a poskládáme na workshopu II. 

      Témata kurzu jsou jedna věc, druhá věc jsou reálné cíle. Aby měl e-learning reálný dopad, je třeba také realisticky pojmenovat cíle a jejich evaluaci. Cíle i jejich vyhodnocení rovněž pojmenováváme na workshopu II.