Úkol koordinátora ŠVP spočívá především v koordinaci činností ve všech fázích práce se ŠVP. Obrovský objem, šíře a různorodost úkolů, to je výzva pro týmovou práci ve všech možných podobách (např. týmový rozum, semeniště nápadů, vydiskutovaná shoda o cílech a strategiích). Pokud se na realizaci a vyhodnocování mají podílet všichni, musí se také všichni podílet na tvorbě včetně zapojení své pedagogické originality.

Ve spolupráci s vedením školy a s využitím dostupných informačních zdrojů sestavte pracovní skupiny k řešení problematiky ŠVP: organizační tým, realizační tým, evaluační tým. Nabízí se využití poznatků a podnětů z modulu B, případně z přiloženého příkladu.


Pročtěte si plán práce školy pro letošní rok a vypište úkoly, které se týkají pedagogických oblastí včetně ŠVP. Vyhodnoťte, zda jsou v souladu s potřebami v oblasti ŠVP, anebo je potřebná úprava.


Naposledy změněno: neděle, 29. září 2024, 15.53