Doufám, že neporuším pravidla zadání úkolu, jestliže zde nenapíši pouze vybrané 2 akce a odkaz:
Já jsem si pro sebe jako sebevzdělávání v rámci ICT dal dva úkoly a je to na mě až až - spíše to nestihnu :-)
1/ konečně vystudovat specializační studium - ICT koordinátor, důvody jsme sdělovali na úvod ústně :-) a nebylo by moudré je v mém případě opakovat
2/ hlouběji sám sebe přesměrovat na výuku nové informatiky, protože až po té mohu lépe motivovat své kolegy, že opravdu změny zahrnuté na papír již dva roky(nazvěme jej třeba ŠVP :-) ) mají smysl, samotného mě výuka INF začala více bavit, ale je nutné mít více znalostí, podkladů a motivací, abych mohl vysvětlit kolegům, co po nich vlastně chci (hodiny INF, přesunutí učiva do jiných hodin)
Sám přiznávám, když nejsem připraven, často sklouznu do výuky Word / Excel / Power Point - děti tady jsem vám vysvětlil základ a teď něco "vyrobte"
Takže se nejedná o jeden kurz, ale čerpání na internetu různých nápadů ...
jak na novou informatiku na ZŠ - Hledat Videa
15 zásadních otázek k novému pojetí informatiky ve školách | Ty brďo
Aplikace | Učitelský Summit
Metodické materiály – Umíme informatiku
zatím nejvíce používám : Základy informatiky pro základní školy
Tak vše s úsměvem a nezlobte se za pojetí úkolu :-)