Strategie vzdělávací politiky ČR do roku 2030+ – https://msmt.gov.cz/vzdelavani/skolstvi-v-cr/strategie-2030
Obecná pravidla bezpečnějšího chování na Internetu – https://nukib.gov.cz/download/publikace/doporuceni/Doporuceni_pravidla_chovani_na_internetu.pdf
IT správa – příručka ke správě ICT ve škole – https://www.edu.cz/digitalizujeme/it-sprava/
Metodický pokyn k řízení záměru IT/ICT – https://archi.gov.cz/znalostni_baze
Akademie cz.nic – https://akademie.nic.cz/page/3878/e-learning/
Zdroje pro rozvoj digitálních dovedností – https://digikoalice.cz/digitalni-dovednosti/
Digitální učební materiály – https://dum.rvp.cz/
MODERNÍ VÝUKA POMOCÍ ICT. Kolektiv autorů. Praha: Raabe, 2018. ISBN 978-80-7496-412-3.
HAWKRIDGE, David a Vincent, Tom. DIGITÁLNÍ TECHNOLOGIE VE VÝUCE: PRAKTICKÝ PRŮVODCE PRO UČITELE. Překlad Jan Novotný. Praha: Portál, 2017. ISBN 978-80-262-1200-1.
ICT KOORDINÁTOR: KOMPETENCE A ROLE VE ŠKOLE. Kolektiv autorů. Praha: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy, 2019. ISBN 978-80-7481-020-8.
ICT VE ŠKOLE: KROK ZA KROKEM. Národní pedagogický institut (NPI ČR). Praha: NPI ČR, 2020. ISBN 978-80-87625-99-7.
HAUSNER, Milan. UČITEL A DIGITÁLNÍ TECHNOLOGIE: INOVACE VE VZDĚLÁVÁNÍ. Praha: Grada, 2019. ISBN 978-80-247-3130-1.
KYBERNETICKÁ BEZPEČNOST PRO ŠKOLY. Národní úřad pro kybernetickou a informační bezpečnost (NÚKIB). Praha: NÚKIB, 2021. ISBN 978-80-7410-359-0.
VAŇKOVÁ, Jana a PAVEL, Petr. DIGITÁLNÍ GRAMOTNOST A INTERNETOVÁ BEZPEČNOST PRO PEDAGOGY. Brno: Masarykova univerzita, 2020. ISBN 978-80-210-9435-6.
ČERNÝ, Jan. INOVATIVNÍ METODY VÝUKY POMOCÍ TECHNOLOGIÍ. Olomouc: Vydavatelství Univerzity Palackého, 2019. ISBN 978-80-244-5489-9.
Děkuji za rozsáhlý příspěvek.