Zlepšení přístupu k využívání technologií u učitele s počátečním odporem
Popis situace:
Jeden z mých kolegů, učitel, má dlouhodobě negativní postoj k zapojení moderních technologií do výuky. Vyhýbá se používání interaktivních pomůcek, i samotné komunikace prostřednictvím emailu. Cílem je pomoci mu překonat odpor a najít způsob, jak se s technologiemi cítit komfortněji.
Otevřené koučovací otázky:
-
Co tě vede k tomu, že vnímáš technologie ve výuce spíše jako překážku než pomoc?
-
Jaký přínos by podle tebe mohly technologie mít pro tvoje žáky, kdybys je zapojil do výuky?
-
Kdybys se rozhodl začít využívat technologie ve své hodině, jaký by byl první krok, který bys podnikl?
-
Co by ti pomohlo cítit se komfortněji při používání moderních technologií během výuky?
-
Kdybys měl možnost postupně začít s jednoduchou technologií, která by to byla a proč?