příspěvek_nový

příspěvek_nový

autor Stanislav Drapák -
Počet odpovědí: 1

 Vaše celkové zhodnocení zaměření nástroje. 

- nástroj je vhodný pro prvotní seznámení s problematikou, některé otázky již obsahují odpovědi, u některých otázek, resp. úkolů jsem označoval odpovědi bez přečtení. (není vhodné dávat 5 odpovědí, když  je 5 možností...) 

 

 Pohled na využitelnost ve výuce. 
- nástroj bych využil jako náhradu frontální výuky, která by byla pro žáky zábavnější, po absolvování testu by proběhla diskuze s cílem např. vytvoření společného "desatera"

 Který z prvků hodnotíte jako nejlepší?
- nejlepší část kybertestu dle mého názoru byla komunikace v rámci chatu (velmi realistické)

 Co se vám jevilo být problematické?

- v případě využití kybertestu v rámci vyučovací hodiny na PC učebnách nemáme sluchátka (při spuštění videí by došlo k vzájemnému rušení)