Situace 2

Situace 2

autor Petr Malknecht -
Počet odpovědí: 1

Využití ICT ve výuce matematiky

Kouč: Ahoj! Jak se máš?

Učitelka matematiky: Ahoj. Mám problém motivovat žáky k práci s čísly. Myslím, že by jim mohly pomoci nějaké interaktivní nástroje.

Kouč: To je zajímavá myšlenka. Proč si myslíš, že by interaktivní nástroje mohly žáky motivovat?

Učitelka matematiky: Myslím, že by pro ně matematika mohla být zábavnější a viděli by její praktické využití.

Kouč: Jak si představuješ, že by tyto nástroje mohly vypadat? (online simulátory, grafy nebo matematické hry.)

Kouč: Jaký konkrétní cíl by sis představovala při používání ICT ve výuce?

Učitelka matematiky: Chtěla bych, aby žáci lépe porozuměli matematickým konceptům a byli schopni je aplikovat v reálných situacích.

Kouč: To je skvělý cíl. V čem přesně bys chtěla pomoci? (neznám dostatek vhodných nástrojů, obávám se technických problémů nebo že žáci budou nástroje spíše zneužívat)

Kouč: Jakými dílčími kroky chceš začít?

Učitelka matematiky: Mohl bych začít s jednoduchými online cvičeními a postupně přecházet ke složitějším úkolům.

Kouč: To je dobrý nápad