Ve škole máme několik žáků s SPV - 2. a 3. stupeň. Žáci používají stejné digitální technologie, které používají ostatní žáci. Především aplikace didakta, umime to, wordwall kahoot, školákov, onlinecviceni, liveworksheet, v angličtině wocabee. Žáci potřebují individuální přístup a podporu učitele.
Jako koordinátor ICT?
Prvním krokem bude podrobná analýza individuálních potřeb každého žáka se SVP ve spolupráci s pedagogy, speciálními pedagogy a rodiči. Na základě analýzy vyberu technologie, které nejlépe odpovídají potřebám žáků. Zajistím školení pro všechny učitele a asistenty, aby byli schopni efektivně využívat nové technologie ve výuce. Budu pravidelně shromažďovat zpětnou vazbu od žáků, rodičů a učitelů, abych mohl průběžně upravovat a optimalizovat používání technologií.
Jak bych mohla žákům pomoci jako ICT koordinátor?
Zajistím, že každému žákovi bude poskytnuta technologie, která nejlépe
vyhovuje jeho specifickým potřebám. Poskytnu technickou podporu jak žákům, tak učitelům, aby mohli bez
problémů používat technologie ve výuce. Pravidelně budu hodnotit efektivitu využívaných technologií a na základě
výsledků provádět potřebné úpravy. Budu
spolupracovat s odborníky na speciální pedagogiku a technologii, abych
zajistil, že naše škola používá nejnovější a nejefektivnější metody a
nástroje.