Jelenová

Jelenová

autor Marie Jelenová -
Počet odpovědí: 0

SVP

Na naší škole máme cca 80 dětí se specifickými vzdělávacími potřebami – mírné, střední a závažné poruchy učení, těžké poruchy chování, SVP z kulturního prostředí, střední zrakové postižení, střední sluchové postižení, střední vady řeči, závažné vady řeči, lehké mentální postižení, těžké tělesné postižení a žáky nadané. Podle doporučení jsou žáci zařazeni do skupin PSPP, ÚV, jazykových skupin, kde je žákům poskytnuta podpora. V ostatních hodinách mají žáci upravené výstupy a pracují se vzdělávacími pomůckami (tablety, notebooky, hračky, výukové karty a další didaktické pomůcky).

V hodinách využívají žáci dotykové notebooky Lenovo, různé online aplikace a software (Umimeto.org, matika.in, onlinecviceni.cz, wordwall, kahoot a další.)

Role ICT koordinátora:

·        Pomoc při výběru techniky pro žáky s SVP, nabídka, nákup.

·        Doporučení softwaru a online aplikací, následná instalace, ukázka ovládání, seznámení s programem, školení.

·        Hledání dalších aplikací.