Habr

Habr

autor Libor Habr -
Počet odpovědí: 0

Na naší škole máme žáky s SVP, učitelé využívají pro svou práci jak asistenty pedagoga tak i interaktivní pomůcky, zejména interaktivní tabule (u 1. stupně využívají spoustu aplikací – čerpají zejména na serveru „Včelka“, „učebnice zdarma – MIUč“ – doplňovačky, pexesa, atd.). Dále máme zakoupenou licenci na „umíme to“, je zde k dispozici většina základních předmětů a mnoho aplikací je velmi názorných a snadno pochopitelných i pro žáky s SVP.

Na druhém stupni rovněž používáme zakoupenou licenci na „umíme.to“, dále tablety (využití dotykových displayů při ovládání např. robotiky, aj). Žákům rovněž zapůjčujeme na požadavek notebooky domů pro domácí přípravu.

Dále se nám osvědčila na obou stupních práce s žáky v kvízovém programu Kahoot!, žáky to velmi baví a zapojují se nám i žáci s PO.

Koordinátor ICT by měl učitelům pomoci při zajišťování toho, aby žáci se SVP měli přístup k technologiím a pomůckám, které potřebují k učení a svému rozvoji. Učitelé by měli také s koordinátorem ICT průběžně spolupracovat a také při vytváření výukových plánů u dětí se SVP.