Vaše celkové zhodnocení zaměření nástroje.
- otázky mně osobně přišly zajímavé, hlavně když se zaměřím na využití tohoto kvízu přímo ve výuce. Obsahují spousty možných způsobů, jak se může uživatel nachytat a hlavně poukazuje na patřičný podezřelý obsah.
Pohled na využitelnost ve výuce.
- rozhodně plánuji aplikovat do výuky, ať už v rámci prevence apod. Mám již nachystané vlastní "fakové" zprávy, ale v tomto případě mám již připravený on-line nástroj simulující fiktivní osobu s bankovním účtem.
Který z prvků hodnotíte jako nejlepší?
- pravděpodobně falešné sms zprávy, které nabádají zadání určitých údajů, jako osobní informace či platební kartu
Co se vám jevilo být problematické?
- napálil jsem se u otázky týkající se aplikace rodinné banky (či co to bylo) - nějak jsem opomněl přihlašovací formulář, který byl ve výsledku označen jako podezřelý - moc jsem nechápal, z jakého důvodu. když přihlašování je de facto u všech takových aplikací, asi jsem nepochopil kontext...