Zavádění digitálních kompetencí na 1. stupni v rámci hlavních předmětů

Zavádění digitálních kompetencí na 1. stupni v rámci hlavních předmětů

autor Luboš Prchal -
Počet odpovědí: 1

 Zavádění změn je problematické hlavně na 1. stupni. Možné otázky pro rozhovor s kolegyní, která se změn obává

Zvažovala jsi, jaké aktivity by bylo možno přesunout na počítač nebo tablet?

V čem by taková změna mohla být pro žáky přínosná?

Máš k dispozici potřebné vybavení a odborné kompetence?

Jakých technických nebo organizačních problémů se v této souvislosti obáváš?

V čem bys potřebovala pomoct?


V odpovědi na Luboš Prchal

Re: Zavádění digitálních kompetencí na 1. stupni v rámci hlavních předmětů

autor Martina Novotná -

Krásný den,

ano, tyto otázky by byly pro kolegyni velmi nápomocné a jsou koučovací.

I když se na jednu otázku dá odpovědět ano, nebo ne, zde je použitá uzavřená otázka správně - protože si tím ověřujete, zda má dostatek všeho, co pro právi potřebuje.


Hodně štěstí se zaváděním kompetencí u Vás ve škole.

S pozdravem

Martina Novotná