Podívejte se ve své škole, jaké žáky se SVP máte. Popište, jestli již žáci s nějakými technologiemi pracují a jakým způsobem. Pokud ještě technologie pro SVP nepoužíváte, zamyslete se, jaké by bylo vhodné zařadit.
V naší škole se vzdělává mnoho studentů s SVP. Pro některé z nich je k dispozici asistent pedagoga. Naše postupy jsou v souladu s doporučeními pedagogicko-psychologické poradny. Jsem ve školství pouze několik let a především jako učitel TV. V Informatice se snažím pracovat dle doporučení. V rámci vzdělávání žáků se SVP se zaměřuji na metody, jako je prodloužení času pro dokončení úkolů a úpravy textů, aby byly lépe pochopitelné. Také využíváme edukační aplikace, například web Umíme to. Mým cílem je postupně získat více zkušeností v oblasti práce s těmito žáky a efektivně podporovat jejich vzdělávání.
Jak budete jako ICT koordinátor postupovat?
Jako ICT koordinátor budu podporovat studenty se SVP pomocí personalizované pomoci a technologických nástrojů, zatímco budu spolupracovat s učiteli a rodinami a informovat o přínosech ICT. Budu sledovat ICT trendy a hledat inovace, abych zajistil, že studenti se SVP mohou z výuky získat maximum.
Jak byste jako ICT koordinátor mohl žákům pomoci?
Jako ICT koordinátor mohu poskytnout přístup k široké škále aplikací a technologických nástrojů, které jsou přizpůsobeny pro podporu vzdělávání studentů se SVP. Zajistím, aby byly tyto zdroje snadno dostupné a že budou používány efektivně.