Úkol M16 -2 - Kybertest

Úkol M16 -2 - Kybertest

autor Pavla Unzeitigová -
Počet odpovědí: 0

Úkol M16 - 2

Vaše celkové zhodnocení zaměření nástroje.

Kybertest byl zajímavý a přínosný. Kladně hodnotím, že se každá otázka zabývala jiným druhem možného napadení. Jsem ráda, že jsem si mohla podvodná videa, smsky, chaty a další věci zkusit online. Určitě teď budu věnovat větší pozornost detailům k rozeznání pochybných zpráv.

Pohled na využitelnost ve výuce.

Kybertest se dá zahrnout do výuky informatiky, občanské výchovy a dalších předmětů. Metodik prevence může udělat přednášku o kybernetických útocích a kybertest využít jako zajímavou aktivitu.

Který z prvků hodnotíte jako nejlepší?

Pro mě bylo nejzajímavější rozpoznat podvodná videa, kdy vypadají skutečně a dokáží od člověka získat potřebné informace.

Co se vám jevilo být problematické?

Největší problém mi dělalo rozpoznat bezpečné a nebezpečné připojení wi-fi. Další otázka, která se mi zdála problematická byla zaměřena na možnost odmítnutí přístupu k mým informacím. Výběr z možností byl zavádějící.