Řešení 2 - učitel VV

Řešení 2 - učitel VV

autor Jiří Mlnařík -
Počet odpovědí: 0

Učitel VV plánuje zavedení grafického návrhu prostorového objektu (šperk, prvek pracovního prostředí) a řeší, jak a zda vůbec do takového projektu jít, protože to vyžaduje zpracování v prostředí 3D modeláře.

1) když budeš chtít žákům ukázat návrh nějaké realizace kresbou, kde jsou její limity?

2) pokud chce někdo - až skoro reklamně - předvést něco, co zatím třeba ani neexistuje, s jakou formou se běžně setkáš?

3) používáš nějaké kreslicí programy? Co v nich realizuješ? Jaké postupy používáš?

4) co tě v používaných programech při návrhu 3D objektu zatím omezuje?

5) dokážeš navrhovaný objekt, který tvoříš, popsat pomocí nějakých jedudušších dílčích útvarů: