1. Jaké jsou vaše zkušenosti s vedením třídnických hodin? Tato otázka umožňuje reflektovat na dosavadní praxi a sdílet pozitivní i negativní zkušenosti.
2. Jaký je váš přístup k řešení konfliktních situací ve třídě? Diskuze o tom, jak efektivně řešit problémy a udržovat pozitivní atmosféru, může vést k cenným poznatkům.
3. Jaké metody a aktivity používáte k posílení kolektivu ve třídě? Tímto se můžete zamyslet nad tím, jak podporovat spolupráci a soudržnost mezi žáky.
4. Jaké jsou vaše očekávání od třídnických hodin? Tato otázka vám umožní definovat cíle a očekávání, která chcete dosáhnout během těchto setkání.
5. Jakými způsoby se snažíte vytvářet bezpečné a respektující prostředí ve třídě? Diskuze o pravidlech, komunikaci a vzájemném respektu může vést k lepšímu vedení třídnických hodin.