Nedostatečná integrace 3D tisku do výuky

Nedostatečná integrace 3D tisku do výuky

autor Pavel Císarík -
Počet odpovědí: 0

Problém: Nedostatečná integrace 3D tisku a 3D modelování do výuky kvůli nedostatku relevantních pedagogických dovedností a zkušeností učitelů

Koučovací otázky:

  1. Jak vnímáš význam 3D tisku/modelování ve vyučování a do jakého předmětu by se měl nejlépe integrovat?
  2. Jaké obtíže představuje používání 3D tisku/modelování ve škole?
  3. Jak by mohla škola podpořit učitele v rozvoji pedagogických dovedností v oblasti využití 3D tisku ve výuce? Jaké formy podpory bys uvítala?
  4. Co už jsi udělala, aby ses naučila lépe integrovat 3D tisk/modelování do své výuky a co už se ti v této oblasti povedlo?
  5. Jaké cíle a termíny si stanovíš pro integraci tohoto tématu do výuky? Jak bys chtěla využívat tuto technologii k podpoře vzdělávacího procesu ve svém předmětu?