Jsme vesnická škola. Pod základní školu spadá též mateřská škola. Paní učitelky jsou nakloněny pedagogice Montessori a přírodním lesním školkám. Děti velké část času tráví venku za každého počasí. ICT technologie odmítají.
- Jaké máš dojmy Po roce používání třídnice a dokumentace IS Škola online? Jak bys zhodnotila výhody či nevýhody v porovnání s papírovou třídnicí a katalogovými listy, omluvenky?
- Co komunikace s rodiči přes Školu online? Ještě se stane, že rodiče o akci nevěděli, nepřečetli si informace o odjezdu, příjezdu, co s sebou??
- ICT neutečeme, děti se technologií nebojí. Jak bychom mohly zařadit digitální pomůcky v MŠ do vzdělávání?
- Jste stále venku, pozorujete různá zvířátka, rostliny. Abyste mohli pozorovat i ty miniaturní přírodniny, nehodil by se vám mikroskop?
- Co jako paní učitelky umíte, v čem jste schopny se samy vzdělat a jaké školení byste potřebovaly zajistit?