sebevzdělávání - Myšlenkové mapy – podpora efektivního učení KVIC

sebevzdělávání - Myšlenkové mapy – podpora efektivního učení KVIC

autor Ondřej Svoboda -
Počet odpovědí: 0

Metodický nácvik vytváření a používání myšlenkových map a map učení v každodenní práci pedagoga a v procesu učení. Metodika je prioritně zaměřena na osvojení vytváření a praktické používání myšlenkových map pedagogickými pracovníky.

Součástí kurzu je seznámení s paměťovými technikami, které lze využívání map učení využívat.

Témata:

Jak se vytváří myšlenkové mapy a mapy učení - vytváření myšlenkové mapy a mapy učení, metodický postup, určení rozsahu, hlavní téma, podtémata, klíčová slova, symboly, barvy,

Praktický nácvik myšlenkové mapy -    návrh společného téma ze školního prostředí pro skupinový nácvik myšlenkové mapy

Nácvik vytváření konceptové mapy pro plánování činnosti pedagoga - výběr tématu pro individuální nácvik

Paměťové techniky pro využití v mapách učení -  Memo story(paměťový příběh), Metoda Loci, Asociační technika. Základní seznámení s metodikou, modelové příklady.

Nácvik vytváření map učení pro využití v mezipředmětové skladbě