Osnova sekce

  •  

    Studium pedagogiky pro pedagogy volného času vykonávající dílčí přímou pedagogickou činnost

    kameny

    • Milí kolegové, srdečně Vás vítáme v prostředí, kde najdete všechny podklady a informace, které budete pro své studium potřebovat. V jednotlivých kapitolách objevíte např. obecné informace o studiu, bibliotéku materiálůšablonu pro Závěrečnou práci a odborný test. Staneme se Vašimi průvodci na těchto e-learningových stránkách a doufáme, že si také e-learningové studium užijete a najdete zde materiály, které budete moci aplikovat do Vaší pedagogické praxe. 

    • Novinky je virtuální fórum. Když do něj vstoupíte, rychle se dozvíte všechny organizační i studijní novinky od lektorů a organizátorů Vašeho kurzu. Do fóra Novinky může zapisovat pouze Váš lektor. 

    • Ve fóru Chci se zeptat je prostor pro vaše dotazy, na které vám organizátor či lektor rádi odpoví. Výhodou fóra je, že pokud se zeptáte na něco, co zajímá i ostatní, vaši kolegové uvidí hromadně jednu odpověď. Neváhejte tedy fórum využít! 

  • Zde najdete všechny učební materiály, které vám přiblíží Studium pedagogiky pro pedagogy volného času vykonávající dílčí přímou pedagogickou činnost. 

  • knihovnaToto je prostor, kde najdete všechny vypracované teoretické rámce, které naplňují obsah Studia pedagogiky pro pedagogy volného času vykonávající dílčí přímou pedagogickou činnost.

    • Závěrečná práce

      Zde si můžete stáhnout šablonu pro vypracování závěrečné práce. 

    • TEORETICKÉ RÁMCE

    • Zde najdete učební texty, které budete potřebovat k tomu, abyste zvládli jednak studium, ale hlavně abyste dostali teoretickou základnu pro vaší pedagogickou praxi. Přejeme pěkné počtení! 


    • Zajímavé odkazy a články

      1)  První česká publikace, která přehledně shrnuje výsledky výzkumů o kontaktu dětí s přírodou z celého světa. Petr Daniš, autor publikace Děti venku v přírodě: ohrožený druh? a ředitel vzdělávacího centra TEREZA, prostudoval přes 130 děl odborné literatury a shrnul rozsáhlé výhody, které má kontakt s přírodou pro zdraví, učení a celkový rozvoj osobnosti u dětí.

      Ke stažení ZDE

    • Profesor Howard Gardner, psycholog na Harvardově univerzitě, v roce 1983 předestřel široce pojatý model „mnohostranné inteligence“. Tvrdí, že existuje nejméně sedm hlavních druhů inteligencí – inteligence jazyková, logicko-matematická, prostorová, hudební, tělesně-pohybová, interpersonální – komunikační a intrapersonální – niterná. Pokud se budete chtít dozvědět něco více o jednotlivých druzích inteligence a o tom, jak tento poznatek využít v praxi, připravili jsme pro vás text PhDr. Ivany Hospodářové. Ať je vám k užitku!

  • video

    V této sekci se můžete podívat na skutečně zajímavá videa, která vám mohou být inspirátorem a průvodcem vaší pedagogickou praxí. 

    • 1) Jana Nováčková - Respektovat a být respektován: Kdo z nás by nechtěl být respektován? Kdo z nás ale umí opravdu respektovat ty druhé? Co to vlastně znamená "respektovat"? Pojďte se podívat na přednášku ženy, která u nás v Čechách už po léta šíří přirozený a tolerantní přístup k dětem a žákům v průběhu jejich výchovného a vzdělávacího procesu. 

       

    • 2) Peter Živý - Intuitivní pedagogika

      "Nic nerozjasní mozek dětí tolik jako hra". Všichni jsme intuitivní pedagogové a tímto studiem se učíme uchopit naše přirozené a intuitivní jednání a použít ho ve vědomé pedagogické práci. Možná vám v tom pomůže toto inspirativní video. 

  • testTak už je to tady! Od povídání, prezentování a vykládání se dostáváte k testům. V této části tedy najdete jak cvičný test , tak test "na ostro".

    Cvičný test využijte pro vyzkoušení otázek, uvedení do tématu, orientaci v prostředí LMS atd. Váš lektor/organizátor ho s Vámi určitě rád trpělivě projde. No a pak uvidíte, že není čeho se bát a určitě úspěšně vypracujete test ostrý. Přejeme vám hodně štěstí!

    • Následující test je ostrý. Jeho splnění je jednou z podmínek udělení osvědčení o absolvování studijního programu Studium pedagogiky pro pedagogy volného času vykonávající dílčí přímou pedagogickou činnost.

      Na celý test máte 40 min a systém Vám vygeneruje z celé databáze 40 otázek.

      Při neúspěšném pokusu je potřeba počkat 6 hodin, kdy se Vám otevře test znovu.

      Test bude otevřen na pokyn Vašeho mentora po absolvování prezenční části studia.

    • No a jak jistě víte, správný lektor by měl dát prostor pro vyjádření emocí studentů. I my se pokusíme býti správným lektorem a dáváme vám v plen následující fórum.