Plynulý přechod mezi stupni vzdělávání
Osnova sekce
-
-
Materiál byl zásadním východiskem pro formulace očekávaných výsledků učení i tvorbu metodické podpory. Byl akceptován všemi tvůrci, kteří se podíleli na přípravě částí týkajících se 1. stupně napříč vzdělávacími oblastmi. Protože nebylo zřejmé, jak bude přistoupeno k uzlovému bodu ve 3. ročníku, je jeden odstavec věnován této problematice. V revidovaném RVP ZV, kromě základních gramotností, pro 3. ročník nejsou formulovány očekávané výsledky učení.
-
Autorský text (Havlínová, Splavcová) byl připraven (červen 2024) na základě požadavku PR a bude publikován v Řízení školy. Zachycuje podstatu přechodu mezi předškolním vzděláváním a 1. stupněm ZŠ a mezi 1. a 2. stupněm ZŠ. Jedná se o interní materiál.
-
Webinář představuje společné principy předškolního a prvostupňového vzdělávání, od kterých se odvíjí koncept plynulého přechodu mezi těmito stupni.
-